| welcome to my SweettHeart | Follow | Dashboard |
//Nazifaiz Lover\\
1 .... 2 .... 3 ....
Selasa, 14 Jun 2011 | 1:10 PTG | 0 comments
assalamualaikum n selamat tengahari :)
korang sehad ? owhh , okay-2 . bagosbagos *gila suda , akap sorang2 .
ha , aku nuk cter nun korang nie ,
berkenaan nun entry kali nie , pasal numbor .
hah , kenapa pasal number , HEHE :)
number dia cun gila lahh , 1 ,... 2 ..... 3.........
ehw , bukan numbor ekor k .
nuk tau tak , aku still couple nun die tao . awhaha .
 hari nie aku gembira sangat lahh .
alhamdulilahh aku tetap bersama dengan NurNazifa .
aku nuk kekal nun die wt selama2 nya .
kepada NurNazifa , saya sayang awak sampai kerepot taw .
sayang sangadsangad sampai tak boleh nk lepas ,.

cer tengok at atas nie , mmg lawa kan numbor uw .
HEHE , sampai disini jerk lah aku cter .
malas nak cter panjang-2 nie .
:) ASSALAMUALAIKUM :)

Older Post | Newer Post
Faiz Hazrry Zulhairry

♥ Faiz Hazrry Zulhairry ♥ ♥17yearsOld♥ ♥TakenByNurNazifa♥

Tagboard

Navigation(S)

About
Links
Entries