| welcome to my SweettHeart | Follow | Dashboard |
//Nazifaiz Lover\\
SAYA SAYANG AWAK
Sabtu, 25 Jun 2011 | 9:08 PG | 0 comments
Assalamualaikumm dan salam 1 malaysia .

Nak update ape aik ? dah lama tak update kn ? ah , nak tao sebab nye ? sebab nye takdek idea nak cter , otak dah pusing , Hehe , Tiap2 ari kepala aku pening , gila betol kepala aku nie . Err , Cter pasal My beloved boleh tak ? Boleh punye , Bukan blogger korang , aku punye . Apepontakboleh ._. weee .

Aku sebenarnye Rindu at si dia , walaupun jumpe hari2 , hari2 ke ? Hehe , kira hari2 lah uw , tpi bukan tiap ari pon , jarang2 . Aku rasa serba salah nun die , Kalau boleh kan skrg nie nak gado jerk nun die , Nta lah pasal ape * Jealous kowtt ._. Weeee . Mesty kene jealous kan law org yg kita sayang Chatt-ing dgn Laki lain :) Aku sebenarnye malas nak gado nun die , tp aku tak boleh tahan lah law die wat mcm uw , Die dh JANJI dgn aku , Tp die layan jugak . Hmm , ntalah , tak tao nak akap ape agy . Aku tak pernah pon wt mcm uw at die , tp kenapa die layan jugak ? Huh , Okayy takper lahh .

Ayangg , biy nak bgtao nie at aygg , ayg jgn kecik aty atau ape pon taw yg biy tulis ,. biy cume nak ayg dga akap biy , jangan lah wt biy jealous sangat , nak ke biy mara2 ayg ? nak ke kita gado ? taknak kan ? so , jangan lahh wt biy mara ayg , plizz sayangg :')

Label:


Older Post | Newer Post
Faiz Hazrry Zulhairry

♥ Faiz Hazrry Zulhairry ♥ ♥17yearsOld♥ ♥TakenByNurNazifa♥

Tagboard

Navigation(S)

About
Links
Entries