| welcome to my SweettHeart | Follow | Dashboard |
//Nazifaiz Lover\\
Budak Baru Naik Sekolah
Sabtu, 6 Ogos 2011 | 12:07 PTG | 0 comments

Assalamualaikumm Bloggie-2 Sekalian ,
Dan selamat berpuasa , Jangan ponteng k .
Hhehe .

Actually , Aku bwu naik sekolah semalam , hehe .
Lama punye lama aku cuti panjang , 
dan akhir nye Come to Back School :)
Bangga nie bangga nie . 
Aku dapat jumpe kekawan aku balik .
Rindu seyh dengan cikgu-2 . Kecuali Org tuee , haha .
Org tue mmg aw , elok-2 kelas aku at bawah .
die g pindah at kelas tingkat 3 , perhh ,.
tak macam penat lak kan .
Sial lah , Puihhh !

Takper-2 , exercise sikit lah .
Dlam bulan puasa nie kene banyak sabar ,
banyak dugaan yg berlaku .
So , aku sabar jerk lah dengan Org tuee uw .
Nasib baik bulan pose , law tak BOMM .
haha :D

Semalam aku bru dapat jumpe dengan My Superwoman .
Hehe , rindu gila aku dengan die .
Bwu dapat jumpe semalam , selama seminggu kami tak berjumpa .
Adoyai nye pun , huhu .
Best semalam dapat jumpe die at sch , g bazar sama-2 dengan die .
Iloveyoumore sayangg .
Muahhmuahh #at pp jerk .

Okayy bloggie , sampai at sini jerk .
lain kali aku cter agy k , chaw cincau .
hehe . assalam .

Label:


Older Post | Newer Post
Faiz Hazrry Zulhairry

♥ Faiz Hazrry Zulhairry ♥ ♥17yearsOld♥ ♥TakenByNurNazifa♥

Tagboard

Navigation(S)

About
Links
Entries