| welcome to my SweettHeart | Follow | Dashboard |
//Nazifaiz Lover\\
New year 2012
Ahad, 1 Januari 2012 | 11:03 PG | 0 comments
   
                             Hye bloggers and Welcome To 2012 ~ Happy new years for u All ^.^

Dah lame tak update blog , Terasa rindu . Nak tao sebab ape ? tak tao nak update ape sebenarnye , byk citer juga selama tak update blog nie . Hehe . Korang ade nampak perubahan tak ? Nampak tak ? Aku bru gune Blogskin . Tp taktao nak gune mcm mne , Sedihkan ? Errr , berbalik pada tajuk di atas , aku nak ucapkan kepada semua orang 'SELAMAT TAHUN BARU' aku harap tahun baru nie lebih baik dari tahun sebelum-belumnye , Tahun 2011 byk kenangan pahit aku . Tp tahun nie , aku harap lebih sempurna lah . Ramai yg semakin tua kan sekarang , Hehe #termasuk yg update nie . Nak SPM dah pun , takot giler :\ Aku nak wt yg terbaik wt family aku , nak wt dowang bahagia . Kalau aku berjaya , Hidup aku pun bahagia bukan ? Yes ,. itu lah azam aku tahun , Hendak berjaya . Aku harap ape yang aku belajar pada tahun nie , boleh masok dalam kepala aku nie . Doa kan ye Blogger :) Okaylah , Aku pun dah penat taip panjang-2 . Lain kali aku update lagi k . Kbhaii .

Happy New Year '2012' Semoga tahun baru ini lebih ceria dan sempurna dari tahun sebelum ni .

Label: ,


Older Post | Newer Post
Faiz Hazrry Zulhairry

♥ Faiz Hazrry Zulhairry ♥ ♥17yearsOld♥ ♥TakenByNurNazifa♥

Tagboard

Navigation(S)

About
Links
Entries