| welcome to my SweettHeart | Follow | Dashboard |
//Nazifaiz Lover\\
saya tetap sayanggkan awak walaupun saya mara awak !
Ahad, 1 April 2012 | 8:54 PG | 0 comments

Apa yg aku ingin cerita kan pada hari nie adalah tentang Si Dia yg cumel .
Okay , kalau korang tana baca pun takper ,aku cuma ingin luah kan hati jerk .

sayangg , kenapa awak tana dga cakap sy ? kenapa awak ?
susah ke nak dga cakap saya , hmm , ataupun saya tak layak nak tgur awak ?
kita bru jerk kan jumpa malam uw ?
kita dah ketawa-ketawa , manja-manja dengan awak , 
saya nak sangat dalam hubungan kita nie tak pernah gaduh .
tapi kenapa awak tak dengar cakap saya ,
awak nie betol ke sayangg saya ? ke awak tipu saya ?
malam uw awak akap mcm nie kan ?

NN : awak wtpe ue ?
FH : b tgah tgok tb dan ngntok .
NN : Haha , sama lah dgn mama dah ngntok . haiya .
FH : err , jum tdo sayangg .
NN : tdo ucux ? ucux tdo dulu kay ? moleh ?
FH : okayy , tp b kene naik atas dulu taw .
NN : er b syg , mama nk mintak izin ni. na kua  (dalam pukul 12.10pagi)
FH : nak kua g mane ? hmm , tak bolehh ! (nak pegy mana lah dia nie)
NN : syg.plz.ikot c. jai kua jp.plz.
FH : nak g mana malam-2 nie , takyah lah ngada-2 .
NN : b. tlgg . ma mintak izin ni . (tak dga akap org mmg mcm nie )
FH : nak pegy mana !! 

cuba korang yg ada at tempat aku sekarang nie , 
dia tana dga cakap aku langsung . dah lah kua pagi-pagi buta .
korang mesti tak bg kan ? buat apa lah kua pagi-pagi uw .
mcm takdek ari esok . elok sgt ke perempuan kua pagi- pagi  buta ha ?
aku paling tak suka perempuan kuar malam-malam mc gini ,
dah mcm apa dah kua malam-malam .

NN : dah dekat Highway jalan tasik nie , syg.tlg jgn mara ma .c.dya g pasa karat (mak aih , dah nak dkt kol 1 pagi weyh)
FH : buat apa kat sana ?
NN : ntahlahh .
FH : okay , bestlah kan kua malam-2 buta nie , msty dia suke giler .
NN : ahaha , wa suka gile!bestnya , jakon wehh . tkpna jalan-2 mcm nie, hehehe , bestnya
balik pagi mcm bohsia ! haha ( dah tao , pegy jalan pagi-2 buta wt ape )
FH : haha , tao pun kan .
NN : jgn txt aku lagi , tk lyk weyhhh ! dah gelakkan kan ?btol lah tu.thanks ar k? S A L A M .
FH : ehw ? td aku dga org uw ngntok nak tdo , tdo kat pasar karat ke ?
[terus tak eply txt aku]
FH : g lah bergembira at sana , takyah nak txt b . tana txt sbp jmpe laki len lettuw (aku memang selalu mcm  nie ,
suka pk len , mana tak nya , kua pagi-2 buta )

Sakit gila aty aku , dia tana dga cakap aku langsung kan ?
hmm . saya mara awak sebenarnya sebab saya terlalu sayangkan awak .
saya tak sanggup kehilangan awak . tolong lah dga cakap saya .
awak suka ke saya mara-mara awak ? tak suka kan ?
so , jangan lah degil syg . b cinta kan awak tao .

sayangg , awak nak tao tak . td malam b mimpikan awak taw .
myb b rindu sgt at mama , sbp uw b mimpikan mama .
kalau syg nak tao b mimpi apa ? cpt-2 lah on hp uw taw .
nty b cter kan smue nya . Indah jerk mimpi bersama awak :')
bgun jerk dari tdo , saya cpt-2 cri hp , paz uw col awak .
sy tepon awak , voicemail yg angkat , hiz kdit sy col voicemail tu . 
sy tana dga suara dia , nak dga suara awak .
saya rindu kan awakkk !

awakk , sy off kan hp taw , sy merajok dgn awak .
sy nak awak pujuk sy taw , taw sygg .
harap awak bce post nie :')
I  LO V E  Y O U sayanggg <3

Label:


Older Post
Faiz Hazrry Zulhairry

♥ Faiz Hazrry Zulhairry ♥ ♥17yearsOld♥ ♥TakenByNurNazifa♥

Tagboard

Navigation(S)

About
Links
Entries